09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 04 مرداد 1402 ساعت 20:18

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور :بزرگداشت عاشورا، تعظیم به شعائر و نشانه های الهی است

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مراسم عزاداری سید وسالار شهیدان که در سازمان اتکا برگزارشد، با اشاره به اینکه قرآن کلام خدا، معجزه جاوید پیامبر اکرم  (ص)، کتابی است که تا قیامت هدایتگر بشر است و هیچگاه کهنه نمی شود.
به گزارش جهان معدن ؛وی با بیان اینکه خیلی ها خواستند با قرآن مبارزه کنند، جذابیت و نورانیت قرآن را کمرنگ کنند و از بین ببرند، اظهارکرد: تلاش دشمنان به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی گفت: مراسم باشکوهی که امروز با حضور شما برگزار شد، تعظیم به شعائر و نشانه های الهی است و هرکسی که برای بزرگداشت محرم قدمی بردارد، تقوای بالایی دارد و هرکسی در این رابطه کوتاهی کند، ضعف در تقوا دارد.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه ملت ما دلداده و عاشق امام حسین است و خیلی ها خواستند نام امام حسین را پاک کنند، افزود: اراده خداوند است که کربلا، محرم و عاشورا چراغ هدایت و کشتی نجات باشد.
امام جمعه موقت ورامین افزود: به کوری چشم دشمنان اهل بیت وکسانی که تلاش کردند محرم کمرنگ شود، روز به روز بر عظمت عاشورا افزوده می شود.
وی، با اشاره به حرکت توهین آمیز در کشور سوئد به قرآن کریم، گفت: این اقدام نشانه ضعف دشمنان است و باید به برکت امام حسین از قرآن دفاع کنیم چرا که دشمنان بدنبال تحریف قرآن خواهند بود.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان بیان کرد: روز به روز بر عظمت قرآن افزود می شود و با ظهور مهدی موعود معارف و حقیقت قرآن دنیا را فراخواهد گرفت.
مراسم عزاداری تاسوعا وعاشورای حسینی با شرکت بیش از هزار نفر از کارکنان ستاد و شرکت های تابعه سازمان اتکا و باحضور دکتر اعلمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اتکا با سینه زنی و مداحی از حیاط ستاد آغاز و پس از طی نمودن مسیر اطراف ساختمان سازمان در مکان برگزاری عزاداری تجمع نمودند. نماز ظهرو عصر نیز به امامت حجت الاسلام سید حجت پیغمبری، رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا برگزارشد.