14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 27 آذر 1398 ساعت 14:01

براساس اهداف پدافند غیرعامل شرکت‌های صنعتی نباید به کمبود مواد اولیه دچار شوند

padafand24998000همایش پدافند غیر عامل با حضور سردار محمدحسن آل اسحاق،معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور ، مهندس عبدالحسین صفری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان ، مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل، معاونین، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان ، 24 آذرماه در تالار آهن برگزار شد .

به گزارش جهان معن و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مهندس یزدی زاده در این همایش به برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه سایبری در ذوب آهن اشاره کرد و گفت: هدف از پدافند غیرعامل مصون سازی زیرساخت های کشوراز مخاطرات احتمالی است .

وی افزود : طرح جامع پدافند غیرعامل در ذوب آهن اصفهان در دست تدوین است و با این طرح در صدد هستیم این شرکت را از هر گونه آسیب احتمالی مصون سازی کنیم .

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت : بر اساس اهداف پدافند غیرعامل شرکت های صنعتی نباید به کمبود مواد اولیه دچار شوند و قطعا با تدوین و برنامه ریزی های پدافند غیر عامل، خیلی از مشکلات کنونی صنعت حل خواهد شد .

سردار محمدحسن آل اسحاق نیز در این همایش گفت: مصونیت بخشی به زیرساخت های حساس و حیاتی کشور از اهداف اصلی پدافند غیر عامل است .

معاون هماهنگ کننده، سازمان پدافند غیرعامل کشور، همراهی مردم را در تحقق اهداف پدافند غیر عامل ، ضروری دانست و افزود : تهدیدات دشمنان نسبت به گذشته در عرصه های مختلف افزایش یافته که حضور یکایک مردم در این عرصه موجبات مصون بخشی کشور را فراهم خواهد ساخت.

وی ، پدافند غیرعامل را تسهیل کننده و بسترساز مدیریت بحران عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ها و اهداف سازمان پدافند غیر عامل در جهت خنثی سازی نقشه های دشمنان است، در حالی که مدیریت بحران، کاهش آسیب های ناشی از بلاهای طبیعی و مباحث امدادی در این مورد را مدیریت می کند.

سردار آل اسحاق، برنامه های پدافند غیرعامل را در سه سطح تعریف کرد و گفت: پدافند غیرعامل در سه سطح ایمنی، امنیتی و دفاعی موجبات مصونیت بخشی کشور را فراهم می آورد .

شایان ذکر است در پایان این همایش از نفرات برتر رزمایش شیمیایی پدافند غیرعامل که سال 97 در ذوب آهن اصفهان برگزار شد تجلیل به عمل آمد.