08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 22 اسفند 1397 ساعت 11:09

غریب پور در نشست با کارکنان روابط عمومی تاکید کرد: ارایه تصویری دقیق از عملکرد بخش معدن و صنایع معدنی

gharipرییس هیات عامل ایمیدرو خواستار اطلاع رسانی بیش از پیش از بخش معدن و صنایع معدنی، تعامل بیشتر با رسانه ها و رصد افکار جامعه مخاطب این سازمان شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور در نشستی با کارکنان و مدیریت روابط عمومی این سازمان، پوشش گسترده عملکرد بخش‌های مختلف مجموعه ایمیدرو را ضروری خواند.


وی با تاکید بر روابط تعاملی با رسانه‌ها اظهار داشت: مجموعه ایمیدرو، اقدامات موثری را در همکاری با بخش خصوصی و ظرفیت سازی و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی انجام داده و خواهد داد از این رو ضروری است که اطلاع رسانی دقیق، شفاف و جذابی از این روند صورت گیرد.
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه حرکت در این سازمان همچون دوی امدادی است، ادامه داد: از زمانی که هدایت این سازمان را از دکتر کرباسیان تحویل گرفتم چنین نگرشی به ایمیدرو داشته‌ام و تلاش خود و مجموعه را بر اعتلای حوزه معدن و صنایع معدنی با تکیه بر منابع و سرمایه انسانی خواهم گذاشت.
وی به اقدامات روابط عمومی در این زمینه اشاره کرد و ضمن ابراز قدردانی از فعالیت‌های این بخش گفت: پوشش خبری مستمر از اقدامات سازمان و رصد افکار عمومی و تلاش در جهت رفع نواقص از اهم فعالیت‌های یک روابط عمومی کارآمد است.
غریب پور معتقد است: انجام کارها بر اساس عشق و علاقه سبب روان شدن حرکت تمامی بخش‌ها از جمله روابط عمومی می‌شود. وی تاکید کرد: طبق فرموده رسول اکرم (ص)، هر کسی در هر بخشی که فعالیت می‌کند باید خود را جای مخاطب قرار دهد تا بتواند عدالت را رعایت کند و این نکته‌ای است که سرلوحه رفتارهای اینجانب نیز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه کف ارزش‌های دینی ما سقف ارزش‌های منابع انسانی است، تصریح کرد: تکریم سرمایه انسانی، برشمردن قابلیت‌های کارشناسان و ایجاد انگیزه نزد کارکنان از جمله برنامه‌های پیش رو در حوزه سرمایه انسانی است.
غریب پور به جمله بزرگان علم مدیریت (جک ولش) اشاره کرد و گفت: مشکل سازمان‌های ما این است که بیشتر مدیریت شده‌اند تا رهبری. در صورتی که امروزی به رهبری سازمان‌ها نیاز داریم تا نفوذ بیشتری بر قلب‌ها داشته باشیم.
وی تاکید کرد: توجه به سرمایه انسانی روش اثربخش برای پیشرفت سازمان، ذینفعان و مخاطبان این مجموعه به شمار می‌آید.