07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 20 مرداد 1398 ساعت 14:48

ثبت دو رکورد جدید گندله سازی در مجتمع فولاد خراسان

Gondoleکارکنان متعهد و سخت کوش کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان رکورد روزانه تولید گندله را در دو روز پیاپی، دو بار جا به جا کردند.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، پرسنل تلاش گر کارخانه گندله سازی موفق شدند با ثبت رکورد تولید روزانه 7930 تُن گندله، رقم ثبت شده قبلی را 176 تُن ارتقا ببخشند و یک روز بعد در تاریخ 20 مرداد ماه با تولید 8015 تن رکورد تازه ای را در تولید گندله ثبت کنند.

این گزارش می‌افزاید: رکورد قبلی روزانه تولید گندله 7754 تُن ر تاریخ 6 اسفند ماه 1397 تعلق داشت.
معاون بهره برداری شرکت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش تمامی همکاران بهره برداری و پشتیبانی این موفقیت را به تلاشگران بخش گندله سازی تبریک گفت.
مهندس زارع اظهار اميدواري کرد با اراده و پشتکاري که در کارکنان فولاد خراسان وجود دارد در آينده نيز شاهد رکوردهاي جديدي در اين واحد خواهيم بود.

 

مجتمع فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه حدود 4/1 میلیون تن فولاد خام، دارای کارخانه گندله سازی با ظرفیت تولید سالانه 5/2 میلیون تن است که این کارخانه در اردیبهشت ماه سال 1397به بهره برداری رسید و دستیابی به این رکوردها در این واحد از روند رو به رشد تولید این کارخانه و رسیدن هر چه سریع‌تر به ظرفیت اسمی تولید گندله در بزرگ‌ترین جبهه صنعتی شرق کشور حکایت دارد.