17 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 05 مهر 1398 ساعت 16:24

مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد

IMG-20190927-WA0000مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ صبح روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، در این مجمع که به ریاست یونس الستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و جهاد کشاورزی به‌عنوان صاحبان سهام این سازمان حضور داشتند.

در این نشست، محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به ارائه گزارش عملکرد سال 1397 و برنامه‌های سال 1398 این سازمان در شاخص‌های عملکردی، اعتبارات و بودجه، اقدامات نرم افزاری و حمایتی، توسعه صنایع کوچک، تکمیل زیرساخت‌ها و ... پرداخت و به سئوالات سهامداران پاسخ داد. همچنین موارد مطرح ‌شده در نشست، با تأیید و رأی اعتماد سهامداران به تصویب رسید.
سازمان حسابرسی نیز در بخش دیگر این نشست، به ارائه گزارش صورت‌های مالی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال گذشته پرداخت که عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن از تمام جنبه‌های بااهمیت و طبق استانداردهای حسابداری، «مطلوب» و مورد تأیید قرار گرفت.
در پایان با تصویب مجمع عمومی، حسابرس مستقل، بازرس قانونی و روزنامه رسمی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تعیین شدند.
سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران هم ‌اینک با دارا بودن 500 شهرک و 316 ناحیه صنعتی و 3 منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، 65 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 6 شهرک فنآوری، 37 مرکز خدمات فنآوری و کسب و کار، 2 مجتمع فنآوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری، 79 هزار و 159 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 43 هزار و 630 واحد صنعتی کوچک و متوسط، موجبات اشتغال مستقیم 881 هزار و 206 نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.