17 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 24 مهر 1398 ساعت 15:40

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بوشهر سفر می‌کند

Vazirrوزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود، شامگاه چهارشنبه به استان بوشهر سفر می کند، تا ضمن افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی، مشکلات صنعتگران در شهرک‌ صنعتی، صنایع دریایی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را مورد بررسی و حل و فصل قرار می دهد.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، در این سفر کارخانه شیمی گستر لیان که تولید کننده متوکسید سدیم است، افتتاح می‌شود.

محصولات تولیدی این کارخانه در صنایع داروسازی، نساجی، دندانپزشکی و سوخت‌های بیودیزل کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن در سال با سرمایه‌گذاری 1300 میلیارد ریال ایجاد شده است.

همچنین در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به بوشهر، عملیات اجرایی تولید انواع انباره‌های سرب، اسید صنعتی و پلیت باطری آغاز می‌شود.

بازدید و بررسی روند خوشه صنعتی آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان خواهد بود و در این سفر از فعالیت شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر بازدید و مشکلات این کارخانه نیز بررسی می‌شود.

رضا رحمانی همچنین عملیات اجرایی ساخت شناور تجاری در شرکت کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر را در این سفر آغاز خواهد کرد و در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر و نشست با فعالان اقتصادی این استان شرکت خواهد کرد.

گفتنی است که این سفر نیز در ادامه دیگر سفرهای کاری رضا رحمانی در آخر هفته و در یک روز نیمه تعطیل(پنج شنبه) انجام می شود و وزیر صنعت، معدن و تجارت مانند دیگر سفرها حل و فصل سریع مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی را در نشست با آنها در دستور کار خود قرار خواهد داد.