08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 25 آذر 1398 ساعت 16:36

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان موفق به کسب رتبه برتر برای پنجمین سال متوالی شد

0000c2bfdeb977817709288190eda50323d3برای پنجمین سال متوالی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به کسب رتبه نخست گردید .

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، به همت کارکنان سختکوش اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، در پایان مرحله داوری هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صمت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی بعنوان سازمان برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره حسین طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به پاس زحمات و تلاش های قابل تقدیر این سازمان در حوزه آموزش و پژوهش در سال 98 لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت نمود.

حسین طلوعیان در ادامه گفت : بر اساس ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد آموزشی و پژوهشی سازمان‌های صنعت، ‌معدن و تجارت استان‌ها که همه ساله توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می پذیرد، سازمان صمت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست و دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره گردید .

به گفته طلوعیان ، گزارشات تدوین شده در چارچوب علمی مشتمل بر طرح مسئله، سوالات، ‌اهداف، ‌متدولوژی،‌ جمع‌بندی و توصیه‌های سیاستی در راستای رفع مسایل مبتلا به بخش صنعت، معدن و تجارت استان، طرح‌های تحقیقاتی حمایتی خاتمه‌یافته، پایان‌نامه‌هایی که راسا توسط سازمان و یا با پیگیری آن مورد حمایت قرار گرفته است، تدوین و حمایت از کتب در موضوعات مختلف صنعت، معدن و تجارت و همایش‌ها، سمینارها و میزگردهای‌علمی برگزارشده و حمایتی با هدف ارایه راهکارهای‌اجرایی مسایل مبتلا به ‌بخش صنعت، معدن و تجارت استان از جمله شاخصهای ارزیابی سازمانها در این جشنواره بوده است .

وی افزود : مقاله‌‌های چاپ یا پذیرفته شده در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و مجلات مختلف، تعداد دوره‌های برگزار شده آموزشی برای تمامی فعالان بخش صنعت،‌ معدن و تجارت، همکاری و معرفی بنگاه در اجرای طرحهای پسادکتری و فرصت مطالعاتی، صدور جواز و پروانه مراکز پژوهشی صنعتی و معدنی و صدور جواز و پروانه فنی مهندسی از دیگر شاخصهای این ارزیابی بوده اند .

طلوعیان همچنین گفت : تمام تلاش ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ارائه خدمات مطلوب، با کیفیت و علمی به فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان بوده و بدنبال آن هستیم تا با استفاده از روش های علمی و انجام فعالیتهای پژوهشی راه های تحقق توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان را بپیمائیم .

اخبار مرتبط