18 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 02 دی 1398 ساعت 17:23

تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانتی سلامت ثامن امضا شد

WhatsApp Image 2019-12-23 at 11.54.00تفاهم نامه همکاری بین صندوق حمایت از تحقیقات وتوسعه صنایع پیشرفته و صندوق ضمانتی سلامت ثامن به مدیر عاملی عباس شاپوری مقدم صبح امروز به امضا رسید.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا،این تفاهم نامه به منظور مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع پیشرفته کشور و مرتبط با حوزه نیازها و فعالیت‌ها امضا شد .

همچنین همکاری با هدف تبدیل ایده‌های فناوری و کارآفرینی به محصول یا خدمت، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی، رشد سریع بنگاه‌های نوپا و فناور در زمینه صنایع پیشرفته طبق سیاست‌گذاری مشترک از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری بوده است .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در این زمینه گفت : همکاری در زمینه توسعه بنگاه‌های فعال به ویژه با موضوع گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و ارائه محصولات جدید، آموزش‌های تخصصی، کسب بازارهای جدید و بازارهای خارجی از طریق شرکت در نمایشگاه‌ و همایش‌های خارجی از جمله اهدافی است که در این تفاهم نامه دو جانبه دنبال می کنیم.

رضا نقی پور تصریح کرد : به منظور پیگیری اهداف و برنامه های رونق تولید در جهت تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع و خدمات مبتنی بر علوم و فناوری‌های جدید و هم سو با اهداف صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در توسعه همه‌جانبه صنایع پیشرفته و با توجه به سوابق، تجارب و ظرفیت‌های صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری سلامت ثامن در زمینه صنایع پیشرفته، این تفاهم‌نامه منعقد شد.