20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 19 دی 1398 ساعت 09:27

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران: اکسپو ۲۰۲۰ دبی فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های اقتصادی است

0267qمدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در نشستی که با حضور حسین مدرس خیابانی، قائم مقام بازرگانی وزیر صمت و حمید زاد بوم، رئیس سازمان توسعه تجارت برگزار شد، با اشاره به اینکه اکسپو ۲۰۲۰ دبی فرصت مناسبی برای برندسازی و معرفی پتانسیل‌های اقتصادی کشور است، گفت: مهترین اهداف برگزاری نمایشگاه های جهانی به دو بخش اقتصادی-تجاری و فرهنگی- اجتماعی تقسیم می شوند و شامل نمایشگاه‌های بین‌المللی عمومی، تخصصی، عرضه مستقیم کالا و نمایشگاه های مجازی هستند.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، حسین زاده افزود: تقویت روابط بین‌الملل در یک موضوع مشترک، تلاش برای برطرف کردن یکی از چالش‌های روز دنیا، به اشتراک گذاشتن تجارب آموزنده و فرهنگی در یک موضوع مشترک جهانی از فرصت های فرهنگی و اجتماعی این رویداد مهم به شمار می آید.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران با اشاره به حضور 25 میلیون بازدید کنندگان در نمایشگاه جهانی ( اکسپو ) بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا برای معرفی دستاوردهای جدید کشورمان در حوزه‌های علمی و تجاری بتوانیم توانمندی‌های کشور را به نمایش بگذاریم.

حسین زاده در این جلسه به برگزاری جلسات متعدد حول محور این رویداد اشاره کرد و یادآور شد: این جلسات با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزرای دولت، سرکنسول ایران و مسئولان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ در دبی برگزار شده است.

وی ادامه داد: به منظور استفاده از فرصت‌های تجاری غرفه ایران در اکسپو اقداماتی مد نظر است که از آن جمله می توان به معرفی محصول در قالب فیلم معرفی ایران به مدت ۱۷۳ روز در video wall، امکان عرضه محصول در فضای تجاری غرفه، مشارکت در ساخت هر یک از سالن‌های و نام‌گذاری آن به نام برند و محصول ایرانی و تبلیغات با شیوه‌های متفاوت و علمی اشاره کرد.

گفتنی است که در این جلسه گزارش کاری از سوی بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و کمیسر ژنرال ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی ارائه شد.