15 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 02 بهمن 1398 ساعت 13:03

امضای تفاهمنامه همكاری مشترك بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

0321qبا امضای تفاهمنامه همكار بين بانک صنعت و معدن و شركت ايرانی توليد اتومبيل سايپا در راستای حمايت از توليدات ملی، اين بانك اعطای تسهيلات سرمايه در گردش و گشايش اعتبار اسنادی گروه سايپا را به انجام می‌رساند.

 

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دكتر حسين مهری مديرعامل بانک ياد شده ضمن اعلام اين خبر افزود: بر اساس اين تفاهمنامه همكاری اعطای مبلغ 4 هزار ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش در دستور كار اين بانك قرار گرفت.
مدير عامل بانك صنعت و معدن بيان داشت: همچنين مطابق توافق ياد شده، اين بانک گشايش اعتبارات اسنادی برای شركت سايپا به مبلغ 2 هزار ميليارد ريال را بر عهده خواهد داشت.
مديرعامل بانک صنعت و معدن يادآور شد: تمركز و گردش حساب‌های شركت ايرانی توليد اتومبيل سايپا و شركت‌های تابعه آن در بانك صنعت و معدن و تشكيل كارگروه مشترك بين بانك و گروه سايپا برای تعريف خدمات و محصولات جديد از ديگر مفاد اين تفاهمنامه است.
وي گفت: تنوع و نوآوری‌ كه اين شركت با وجود محدوديت‌ها‌ی اقتصادی و فنی ناشی از تحريم‌های ظالمانه، در محصولات خود ايجاد كرده بسيار درخور توجه است.
دكتر مهری خاطرنشان كرد: تحليل نياز مشتريان در توسعه بازار امر مهمی است و اقدامات انجام شده توسط اين شركت در بخش تحقيق و توسعه حاکی از نگاه بلند مدت سايپا به صنعت اتومبيل كشور می‌باشد.
دكتر مهری تأكيد كرد: در راستای تحقق بانكداری شركتی با حضور نمايندگانی از گروه سايپا، سبد خدماتی مورد نظر اين شركت در بانک ايجاد و ارائه خواهد شد؛ زيرا شركت به تعهداتی كه تاكنون در قبال بانك داشته عمل كرده و جزو مشتريان خوشنام ماست.
سيدجواد سليمانی مديرعامل گروه سایپا نيز ضمن تقدير از بانک صنعت و معدن برای حمايت‌های مؤثر در راستای رونق توليد در اين شركت، عنوان داشت: بدون انجام سرمايه‌گذاری‌های جديد امكان پيشبرد اهداف‌ شركت ميسر نخواهد بود و بانک صنعت و معدن در اين خصوص همواره پشتيبان بخش توليد كشور بوده است.
همچنين در حاشيه امضای تفاهمنامه ياد شده مدير عامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيات همراه از مركز تحقيق و توسعه و نوآوری گروه سايپا بازديد به عمل آورد و مديران اين بخش توضيحات مبسوطی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه دادند.