07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 13 آبان 1397 ساعت 16:53

دانشگاهیان در کنار معدنی‌ها

uniminنشست مشترک مدیران شرکت‌های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و پژوهشگران سازمان فناوری و توسعه نوآوری (برج علم و فناوری) دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز در محل این شرکت برگزار شد.
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، در ابتدای جلسه مدیر عامل این هلدینگ بزرگ معدنی با اشاره به آغاز دور دوم تحریم‌ها افزود: شرایط حاضر ایجاب می‌کند برای گذار از محدودیت‌های موجود تمامی بخش‌های مختلف جامعه به ویژه بخش صنعت و دانشگاه همراهی و همکاری جدی با یکدیگر داشته باشند.


عزیزاله عصاری خاطر نشان کرد: مجموعه شرکت‌های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تلاش کرده حداکثر استفاده را از پتانسیل‌های علمی و عملی شرکت‌های دانش‌بنیان، پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور در پروژه‌های خود داشته باشد و در این راستا همواره به توانمندی جوانان کشور اعتماد نموده و به تجارب و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته‌ایم.
در ادامه این نشست، نمایندگان دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان برج علم و فناوری به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه معدن و صنایع معدنی پرداختند و راه‌های همکاری طرفین در زمینه‌های زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
- خدمات تحقیق و توسعه، اتوماسیون و برق و قدرت در معدن
- فناوری‌های نوین آب و فاضلاب در صنایع معدنی
- خدمات مطالعاتی در حوزه انرژی و نیروگاه‌های گازی
- طراحی و ساخت و بومی سازی قطعات و ماشین آلات و مهندسی معکوس
- فیلترهای صنعتی و نانو، ابزار دقیق و روش‌های نوین اکتشاف و ...
در این جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های چادرملو، گهرزمین، صبانور، فولاد ارفع، مجتمع شهید قندی، هلدینگ پویا انرژی، کک طبس و کاتالیست ایرانیان حضور داشتند.