10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 02 خرداد 1401 ساعت 14:44

دریافت تندیس اهتمام چهارمین جایزه مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت آلومینای ایران

شرکت آلومینای ایران موفق به کسب تندیس اهتمام چهارمین جایزه مسئولیت های اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی شد.

به گزارش جهان معدن؛ چهارمین جشنواره مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در سالن مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

 در این مراسم از شرکت های برگزیده جایزه مسئولیت اجتماعی تقدیر و تشکر شد که شرکت آلومینای ایران ایران موفق به دریافت جایزه اهتمام مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی شد که این جایزه توسط سیداحمد قلعه نویی مدیر ارتباطات و روابط عمومی شرکت به نمایندگی از مدیرعامل دریافت شد.

این جایزه به بنگاه های اقتصادی تعلق می گیرد که مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده و قابلیت دریافت تندیس اهتمام را داشته اند.

شرکت هایی که وارد این فرآیند می شوند؛ ضمن ایجاد یک کسب و کار مسئولانه، رفتار مسئولانه ای نیز در کسب و کار ارائه می‌دهند.

در این همایش بهنام ریاست کمیته داوران و فاطمه دانشور ریاست چهارمین جشنواره مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی به تشریح چگونگی ارزیابی و معرفی برگزیدگان از میان شرکت های متعدد و بزرگ کشور پرداختند.

فرحناز رافع معاون وزیر صمت، سیداحمد علوی و محسن پیرهادی، اعضای شورای شهر تهران و دکتر سیدعباس حسینی معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی از جمله سخنرانان این مراسم بودند.