16 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 12 دی 1401 ساعت 14:01

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در خصوص این رویداد ویژه

دبیرخانه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر و نسبت به سوالات مخاطبان اطلاع‌رسانی کرد.

ضمن سپاس از استقبال جامعه آهن‌وفولاد کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی از این رویداد متمایز ملی و در راستای پاسخ به سؤالات مخاطبان؛ موارد زیر را به اطلاع می‌رساند:

بازدید از نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن‌وفولاد که از 20 تا 22 دی ماه سالجاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود؛ برای عموم رایگان و آزاد است.

آخرین مهلت ثبت‌‌نام جهت حضور در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران روز پنجشنبه 15 دی ماه 1401 است. بدیهی است حضور در این مراسم مستلزم ثبت‌نام و صدور کارت ورود است. این مراسم با حضور مقامات و مسئولان ذیربط برگزار می‌شود و شامل میز تعمیق ساخت‌‌داخل جهت انعقاد تفاهمنامه‌‌ها و قراردادهای شرکت‌های فولادی و معدنی با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، اهداء جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان و تقدیر از چهره‌های ماندگار زنجیره آهن‌وفولاد ایران است.

شایان ذکر است چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از 20 تا 22 دی ماه سالجاری در هتل المپیک تهران و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست‌‌جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات‌وفناوری، ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح داخلی برگزار می‌شود.