08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 11 تیر 1402 ساعت 11:07

سرمایه گذاری صنعت منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

کورش فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تبریک هفته تولید و تجارت و روز صنعت به تلاشگران این عرصه، از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد.

 به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی با اعلام انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: این مجتمع تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر ۷ هزار میلیارد به صورت ریالی و افزون بر ۱۳ میلیون به صورت ارزی (یورو)، احداث و در دوران بهره برداری برای حدود ۱۰۰۰( هزار) نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.
فتاحی با تجلیل از سازمان ایمیدرو به سبب نگاه ویژه و حمایت های مستمر از منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد: شکوفایی و رشد و توسعه معدن و صنایع معدنی کشور نیازمند برنامه‌ریزی، تدبیر و سرمایه‌گذاری زیادی است که الحمدلله ایمیدرو با استفاده از ظرفیت های قانونی به دنبال هم افزایی، رشد تولید و توسعه پایدار است.

 وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع خود، فرصتی مغتنم برای فعالان صنعتی و اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی نظیر آلومینیوم، پتروشیمی، فولاد، سیمان و سایر صنایع پایین دستی به‌شمار می‌رود.