14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 01 شهریور 1402 ساعت 22:43

نشست تخصصی رئیس کل سازمان امور مالیاتی با روسای اتحادیه های صنفی و هیات رئیسه اتاق اصناف خراسان رضوی

در آستانه هفته دولت، نشست تخصصی روسای اتحادیه های صنفی و هیات رئیسه اتاق اصناف استان خراسان رضوی با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در محل اتاق اصناف مشهد برگزار شد.

به گزارش جهان معدن و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با سفر به استان خراسان رضوی در نخستین برنامه کاری خود در نشست هم اندیشی روسای اتحادیه های صنفی و هیات رئیسه اتاق اصناف این استان حضور یافت و پای درد دل آنان نشست.

دکتر سبحانیان همچنین با استقبال از برگزاری جلسات تخصصی با اصناف، تصریح کرد: ضمن این که معتقدم بایستی در حوزه مالیات ستانی مبتنی بر قانون عمل کنیم، باید در این مسیر گفتگو، تفاهم و تعامل نیز داشته باشیم.

وی افزود: بخش اصلی گلایه های اصناف مربوط به نظام مالیاتی سنتی است و این خود، ضرورت حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و داده محور را می رساند.

حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست هم اندیشی با بیان اینکه یکی از ویژگی های نظام پاسخگویی به مردم است، بیان داشت: اصناف در همه مراحل انقلاب اسلامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه بوده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.