14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 14 شهریور 1402 ساعت 17:39

سازمان اتکا در کنار زائرین حسینی است

مدیر عامل سازمان اتکا از توزیع یک میلیون جیره غذایی ۲۴ ساعته بین زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا ، دکتر مرتضی اعلمی، پس از بازدید از قرارگاه وزارت دفاع  در مرز خسروی، در نشست با استاندار کرمانشاه، استقبال زائرین اربعین حسینی از مرز خسروی را باشکوه خواند و اظهار کرد: طی بازدید هوایی که از این مرز داشتیم، نسبت به سال گذشته زوار بسیار بیشتری این مرز را برای تردد انتخاب کرده‌اند.
رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا خاطرنشان کرد: سازمان‌های انقلابی مانند سازمان اتکا نیز در این حرکت بزرگ در کنار مردم هستند و تاکنون اقداماتی در راستای آسایش و رفاه بیشتر زائرین انجام شده است.
وی اضافه کرد: سازمان اتکا که در حوزه امنیت غذایی  فعالیت می‌کند، طی ایام اربعین امسال در کنار زائرین حسینی است و تلاش می کند بخشی از نیازهای آن ها را خصوصا در حوزه تغذیه بر طرف کند.

photo_2023-09-05_17-39-16.jpg
اعلمی ادامه داد: امسال حدود یک میلیون جیره غذایی ۲۴ ساعته را بین زوار اربعین حسینی توزیع کرده و در حال بررسی هستیم که اگر استقبال زوار از آن بالا باشد، تعداد آن را برای سال‌های آینده افزایش دهیم.
مدیر عامل سازمان اتکا تاکید کرد: این جیره‌های غذایی پرکالری بوده که برای یک خانواده چهار نفره طراحی شده است و در برابر گرمای هوا مقاوم بوده و فاسد نمی‌شوند.