14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 20 مهر 1402 ساعت 15:49

انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان اتکا و دبیرخانه شورای فرهنگ‌عمومی و کارگروه ساماندهی لباس کشور

تفاهمنامه همکاری سازمان اتکا و دبیرخانه شورای فرهنگ‌عمومی و کارگروه ساماندهی لباس کشور با هدف هم‌افزایی در حوزه طراحی لباس، تولید و توزیع محصولات فرهنگ بنیان و پوشاک ایرانی‌اسلامی با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های شورا و اتکا اعم از ارتباط با طراحان و تولیدکنندگان پوشاک و داشتن سکوی توزیع در مقیاس کشور به امضاء رسید.

 

به گزارش جهان معدن  و به نقل از روابط‌عمومی سازمان اتکا؛ در این مراسم دکتر مرتضی اعلمی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان اتکا ضمن تبریک پیروزی موفقیت‌آمیز رزمندگان فلسطین و جبهه حماس؛ با بیان اینکه در سازمان اتکا در حوزه حجاب‌وعفاف اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: محصولات تولید شده در این حوزه در غرفه‌های حجاب‌وعفاف فروشگاه‌های اتکا توزیع می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان اتکا افزود: شرکت فخر ایران متعلق به سازمان اتکا با بیش از 60 تولیدکننده معتبر ایرانی قرارداد مشارکت دارند و به این وسیله محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

 

اعلمی ادامه داد: سازمان اتکا در خصوص فضا و ایجاد سکوهای دائمی و موقت در خصوص عرضه پوشاک ایرانی‌اسلامی آمادگی دارد و می‌توانیم نمایشگاه‌های فصلی را در اختیار دبیرخانه شورای فرهنگ‌عمومی و کارگروه ساماندهی لباس کشور قرار دهیم و متقابلا از ظرفیت‌های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی کارگروه بهره‌برداری کنیم.

 

رئیس هیات‌مدیره سازمان اتکا گفت: امیدوارم بتوانیم بهمن ماه امسال نمایشگاهی از پوشاک حجاب‌وعفاف در شهرک‌های نظامی برپا کنیم و بستر فروش مناسبی را در اختیار دبیرخانه شورای فرهنگ‌عمومی و کارگروه ساماندهی لباس کشور قرار دهیم.

 

دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ‌عمومی کشور و مسئول کارگروه ساماندهی لباس کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه شورای فرهنگ‌عمومی در حوزه حمایت از پوشاک بانوان فعالیت خوبی دارد، اظهارکرد: دسترسی بانوان به پوشاک زیبا، سالم و عفیفانه ضروری است.

 

وی گفت: امیدواریم تا پایان آذر ماه سه سکوی فروش پوشاک حجاب‌وعفاف در اتکا راه‌اندازی کنیم.

 

مسئول کارگروه ساماندهی لباس کشور افزود: تعداد قابل‌توجهی از تولیدکنندگان در بخش‌های خصوصی و دولتی را شناسایی کرده‌ایم که می‌توانیم به سازمان اتکا معرفی کنیم.

 

امامی گفت: امیدواریم با ترویج فرهنگ ایرانی‌اسلامی علاقه فرزندان ما به شخصیت‌های خارجی کاهش یابد.

 

وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود همانطور که سازمان اتکا در حوزه امنیت‌غذایی فعالیت دارد؛ حامی امنیت فرهنگی نیز باشد.

 

آدرس ما در سروش: splus.ir/etkainfo

 

آدرس ما در ایتا: eitaa.com/etkainfo

 

آدرس سایت سازمان اتکا: