07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 02 تیر 1398 ساعت 15:23

بهرامن در نشست خبری روز صنعت و معدن: به عنوان بخش خصوصی در کنار دولت هستیم

184A9680 resizeرییس خانه معدن ایران گفت: ما به عنوان بخش خصوصی در کنار دولت هستیم و دولت هم کنار ما قرار دارد و با هم در تعامل هستیم.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، محمدرضا بهرامن، در نشست خبری محمدرضا فیاض«مشاور وزیر و رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن» تصریح کرد: امسال در شرایط سختی هستیم که با کمک رسانه‌ها باید فضای کشور را به سمت تعامل برای رسیدن به موفقیت ببریم.


رییس خانه معدن ایران با اعلام اینکه برای برپایی نمایشگاه بزرگ معدنی همزمان با روز معدن در آبان ماه برنامه ریزی کرده‌ایم، گفت: باید در شرایط کنونی از تمام ظرفیت‌های تولید استفاده کنیم و حمایت از تولید ملی و مصرف داخلی باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد.
بهرامن با تاکید بر اینکه همه باید در کنار هم باشیم، افزود: به روز صنعت و معدن نگاه جشن داریم که باید از فعالان شاخص صنعت و معدن تجلیل کنیم.
وی با بیان اینکه آینده نگری در بخش معدن برای مقابله با شرایط بحران را دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: برنامه‌ای در استان یزد برای این موضوع داریم.
رییس خانه معدن ایران مهمترین فاکتور برای عبور از این شرایط تحریمی سخت کنونی را قلم رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها واقعیت‌ها را انعکاس دهند و امید را در دل مردم زنده کنند چرا که همه واقعیت‌ها تلخ نیستند.