28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 29 مهر 1398 ساعت 09:34

سیزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان 25 آذر ماه برگزار می‌شود

ugug6689Shortcutسیزدهمین جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و یازدهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت ،‌ معدن و تجارت ایران 25 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود .

 

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، دبیر جشنواره و رییس هیات امنای خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره عنوان کرد از جمله اهداف برگزاری این رویداد را شناسایی نسل جوان درحوزه تولید برشمرد و افزود : هر ساله حدود 40 تا 50 منتخب معرفی و تقدیر می شوند و از سال 86 تاکنون ، طی دوازده دوره برگزاری حدود 4 هزار واحد تولیدی مورد ارزیابی قرار گرفتند که نشان از پویایی و فعالیت نسل جوان پس از انقلاب دارد .
سید علی صدری افزود : مدیران جوان تا 40 سال سن در این جشنواره شرکت داده می شوند .
وی در ادامه محورهای همایش را حمایت از تولید داخلی و ملی ، حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان جوان و استارت آپها ، حمایت از شرکتهای دانش بنیان ، استفاده از راهکارها ، نظرات و پیشنهادات ارایه شده توسط میهمانان و کشف راهکارهای حمایتی درجهت تسهیل و کمک به حل مشکلات تولید کنندگان ایرانی عنوان کرد.
لازم به ذکر است این جشنواره 25 آذر ماه سال جاری در محل همایش های صدا و سیما و در سه بخش معرفی و تقدیراز مدیران نمونه ، چهره های ماندگار واحد های تولیدی و بخش خدمات برگزار می شود .