13 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 07 دی 1398 ساعت 18:10

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: وزارت صمت شرایط سخت تحریم ها را مدیریت کرده است

0160qفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش بسیار مهمی در وضعیت فعلی کشور دارد و با توجه به فشارهایی که بر روی معیشت مردم هست، عزیزان با دقت و جدیت مشغول پیگیری امورات هستند.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، سردار سعید محمد در جلسه قرارگاه رونق تولید که در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، تاکید کرد: همانگونه که عده ای هزاران کیلومتر آنطرف تر از مرزهای این کشور دفاع می کنند و برای حفظ انقلاب تلاش و مجاهدت می ورزند، من فکر می کنم که قطعاً شما نیز اجرتان کمتر از اجر آن عزیزان نیست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: می توان گفت که هر تصمیمی در این گونه جلسات گرفته می شود خیلی اثرگذار است و نقش مهی در سفره مردم دارد.

وی ادامه داد: شرایط حاضر کشور به گونه است که سختی های بسیاری پیش روی ماست و ان شالله با پیروزی نیز این دوره را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ارتباطات خوبی با مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت داریم و الحمدالله کارهای خوبی بین قرارگاه و مجموعه وزارتخانه انجام می شود.

*جهش بسیار خوبی در وزارت صنعت، معدن و تجارت اتفاق افتاده است*

سردار محمد تاکید کرد: ما به عنوان یک عنصر بیرونی واقعا شاهد این هستیم که اقدامات بسیار زیادی در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شود و جهش بسیار خوبی اتفاق افتاده است.

سردار محمد ادامه داد: با توجه به شرایط تحریمی که از آبان گذشته به صورت جدی شروع شد، تولیدکنندگان ما برای این شرایط آماده نبودند و به نوعی شوکه شدند؛ اما وزارت صمت در این شرایط سخت توانست مدیریت کند که بحث خودروسازی یک نمونه آن است و اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

وی یادآوری کرد: همه نگران این بودند که کارخانجات خودرویی ما دچار اختلال در کار و حتی تعطیلی شوند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از بیرون شاهد این هستیم که با مجاهدت همه دوستان یک یک این مسایل دارد حل می شود، آن هم در دوره ای که بیشترین فشارها است.

سردار محمد اضافه کرد: اعتقاد من این است که نیاز به یک فرماندهی در این دوره هست و همانگونه که در جنگ ما فرماندهی داشتیم در بحث جنگ اقتصادی نیز نیاز به یک فرماندهی است تا بتواند بخش های مختلف را با هم هماهنگ کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در وزارت صنعت، معدن وتجارت این فرماندهی دارد انجام می شود و بسیار جای امیدواری است و برای تک تک عزیزان آرزوی توفیق داریم به خصوص برادر جهادی آقای رحمانی که انصافاً مدیریت خیلی خوبی را در این دوره سخت دارند و انجام می دهند.

وی بیان کرد: الان ما شاهد آن هستیم که در بعضی موارد انرژی ها خنثی می شود و در بعضی جاها دوباره کاری و تصمیمات خوبی که گرفته می شود بعضاً بر اثر همین نگاه جزیره ای دچار اختلال می شود.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است راه سخت باشد و راه ها همه در نگاه اول بن بست بنظر برسند، اما خداوند یکی یکی این راه ها را باز می کند و امروز در وزارت صمت شاهد این اتفاقات خوب هستیم و آرزوی توفیق دارم.