14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 12 اسفند 1398 ساعت 09:39

ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تأمین ملزومات بهداشتی فعال شده است

thum-10eb99bf200402011c73-IMG-20200229-WA0007وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اعلام آمادگی و همکاری همه تولید کنندگان و همچنین ایجاد تسهیلات لازم، تمامي ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تأمین ملزومات بهداشتی و ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم، فعال شده است.

به گزارش جهان معدن؛ رضا رحمانی روز شنبه با بيان اين مطلب در نشست شورای معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت كه به‌صورت ويدئو كنفرانسي برگزار شد، افزود: در این راستا تمهیدات لازم براي تسهیل واردات برخی دیگر از اقلام کالایی فراهم و در برخی واحدهای صنعتی نیز مجوزهای تغییر خطوط صادر شده است.

وی اضافه كرد: با توجه به افزایش میزان تقاضا در برخی اقلام کالایی بهداشتی و ضد عفونی کننده در چند روز گذشته، خوشبختانه همه واحدهای تولیدی فعال در این حوزه اعلام آمادگی کامل کرده و برای افزایش تولیدات خود همکاری لازم را داشته‌اند و در همین خصوص شاهد فعالیت سه شیفته و شبانه‌روزی آن‌ها هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تمهیداتی نیز برای برخورد با برخی سودجویان و متخلفان اتخاذ و سعی شده است با حضور فعال و برخورد قاطعانه با افرادی که روند تأمین و توزیع اقلام را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند، روند تأمین کالاها را بهبود دهیم.

رحماني تأکید کرد: مقطع کنونی مستلزم همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم با یکدیگر و البته با تمام توان و جان و دل است تا بتوانیم با کمترین دغدغه از این شرایط عبور کنیم.

وي خاطرنشان كرد: برای عبور از مشکلات معتنابه بیماری کرونا، باید هم افزایی ظرفیت‌ها و همسویی در روند تصمیم گیری‌ها و اقدامات را در دستور کار خود قرار دهیم.