07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 17 فروردين 1398 ساعت 09:34

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام: واحدهای صنعتی ومعدنی و اصناف خسارت دیده از سیل مورد حمایت قرار می‌گیرند

floodرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از دغدغه‌های جدی مدیران ارشد وزارتخانه و شخص وزیر برای حمایت از واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف خسارت دیده از سیل خبر داد.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، یارالله نصیری ابراز داشت: دکتر رحمانی وزیر صمت با حساسیت ویژه و به صورت مرتب پیگیر بخش‌های تولیدی و تجاری درگیر با حادثه سیل بوده و از طریق تماس تلفنی در جریان آخرین وضعیت استان ایلام قرار دارد. این مسئول خاطر نشان کرد: در حال بررسی وتهیه راهکارهای لازم برای نحوه دریافت اطلاعات و فرآیند مستند سازی میزان خسارت‌های وارده به واحدهای تحت پوشش هستیم. وی گفت: با تمام امکانات و توان تلاش می‌کنیم که این اقدامات به سرعت انجام گیرد.


وی از صاحبان واحدهای تحت پوشش خواست تا علاوه بر مستند سازی از طریق تهیه عکس و فیلم از بخش‌های آسیب دیده، گزارش خسارت‌های وارده را در اولین روز شروع کاری به صورت کتبی به سازمان صمت اعلام کنند.
نصیری افزود: جای نگرانی وجود ندارد. انشاءالله در اسرع وقت و با اولویت نخست، اقدامات لازم برای جبران خسارت و دریافت حمایت‌های مناسب از طریق سازمان مدیریت و سایر مراجع ذیربط به عمل خواهیم آورد.