13 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 دی 1399 ساعت 17:56

اعلام آمادگی فولاد متیل برای حمایت از توسعه معادن کوچک در کرمان

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در دیدار با استاندار کرمان، برای ایجاد یک هاب مرکزی در نزدیکی خطوط ریلی استان به‌منظور توسعۀ دامنه فعالیت‌های معدنی و کمک به جهش تولید و اشتغال پایدار اعلام آمادگی کرد.

به گزارش جهان معدن ؛ مجتبی مهدیان افزود: این مجموعه با ۱۴ شرکت زیرمجموعه فعالیت می‌کند که ۸۰ درصد سهام آن مربوط به فولاد مبارکه و مابقی مربوط به حوزۀ هنری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: این هلدینگ با ۳۰ سال قدمت، با هدف توزیع ورق‌های فولادی فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان کوچک راه‌اندازی شده و نقش مؤثری در نظام عادلانه توزیع و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی داشته است.

نگاه متیل به معادن و صنایع کوچک انتفاعی نیست، حمایتی است

مهدیان افزود: نگاه هلدینگ فولاد متیل به معادن کوچک، بر مبنای دستورات ابلاغی و تکلیفی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، انتفاعی نیست، بلکه حمایتی است، زیرا کارخانه‌های بزرگ فولادی مستقیما برای خرید فراورده‌های آن‌ها اقدام نمی‌کنند و ما با اهداف حمایتی، تأمین مواد معدنی و اولیه را بر عهده گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم در استان کرمان اقدامات خوبی انجام دهیم و علاوه بر توزیع عادلانۀ ورق و پیشگیری از واسطه‌گری و حذف دلالان، در خصوص تجهیز و تقویت معادن کوچک سنگ‌آهن و تأمین کنسانتره برای مجتمع‌های فولادی اقدام کنیم.