07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 30 دی 1397 ساعت 12:03

ایمیدرو از غافله جا ماند

photo 2019-01-20 12-00-56دکتر حسینی از فعالان معدنی درباره برگزاری دومین همایش و نمایشگا تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی گفت: به نظر می‌رسد ایمیدرو برنامه‌ای برای حضور در این رویداد مهم اکتشافی نداشته باشد.
به گزارش جهان معدن سید سهراب حسینی فعال معدنی با اشاره به اینکه این روزها که جامعه معدنی خود را برای رویداد بین‌المللی مهم اکتشاف مواد معدنی آماده می‌کند و هیاهوی انقلاب معدنی بین فعالان این بخش درگرفته، ایمیدرو در این باره سکوت کرده، تصریح کرد: به نظر می‌رسد ایمیدرو به عنوان یکی از متولیان بخش اکتشاف که بخش عظیمی از بودجه این بخش را در اختیار دارد، بی سر و صدا و خاموش فرصت حضور در نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی را به جهت ارایه دستاوردها و توانمندی‌های اکتشافی خود از دست می‌دهد.


وی ادامه داد: در برهه‌ای از زمان که صحبت از انقلاب معدنی و تحول در بخش معادن از سوی طرح می‌شود، عدم حضور ایمیدرو در این بخش و عدم ارایه دستاوردها، توانمندی‌های اکتشافی برای سازمانی که عمده پهنه‌های اکتشافی کشور را در اختیار داشته‌ و دارد، جای بسی تامل است.
این فعال معدنی تاکید کرد: این انتظار می‌رفت ایمیدرو در رویداد مهمی که برای دومین بار در کشور برگزار می‌شود برنامه ویژه‌ای داشته باشد، و بر این اساس با بیش از 30 مجموعه تابعه بزرگ‌ترین غایب رویداد iran gmex 2019 ایمیدروست.

گفتنی است دومین همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار هشتم تا دهم بهمن در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.