11 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 12 دی 1402 ساعت 10:29

بالندگی فولاد هرمزگان در دوازدهمین سال افتتاح

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان ؛ عطاالله معروفخانی به مناسبت سالروز افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

دوازدهم دی‌ماه امسال، دوازدهمین سالروز بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان است،

شرکتی پویا و متعالی که با تکیه‌بر دانش و تلاش صنعت فولاد کشور و نیروهای مستعد، متعهد و متخصص خود دستاوردهای بسیاری را در تولید و فروش محصولات به دست آورده و عواید مادی و معنوی توفیقات آن در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و ملی برای مردم منطقه، صنعتگران و رونق اقتصادی کشور ملموس و محسوس است.

باور قبلی دست‌اندرکاران، صنعتگران و همکاران فولاد هرمزگان این است که توفیقات حاصل‌شده در این واحد صنعتی مورد توجه و عنایت باری‌تعالی و در ادامه استمرار نقشه راه صنعتی کشور و توسع صنعت فولاد کشور در راستای تأمین منافع ملت بوده و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در حمایت مستمر از تولید ملی، تدابیر وزارت محترم صمت و راهبری‌ها، هدایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شرکت فولاد مبارکه در ارتقا منزلت این شرکت تأثیرگذار بوده است.

به‌یقین تحقق اهداف این شرکت، در سایه مجاهدت شبانه‌روزی، متعهدانه و دلسوزانه تمامی همکاران شرکت از مدیران و کارکنان و کارگران نواحی مختلف و خانواده محترم ایشان و تأمین‌کنندگان و پیمانکاران متعدد بوده و بالندگی فولاد هرمزگان در دوازدهمین سال، نشان از ثمربخشی اقدامات انجام‌شده در رونق تولید و اقتصاد و معیشت مردم و تأمین منافع ملی بوده که شایسته تحسین و تقدیر است.

کامیابی، موفقیت، سلامتی، سربلندی و توفیقات متعدد تمامی همکاران گران‌قدر و پرتلاش شرکت فولاد هرمزگان درصحنه‌های مختلف زندگی را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم جایگاه و منزلت شرکت فولاد هرمزگان روزبه‌روز ارتقا یابد.

عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان