09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 19 دی 1402 ساعت 10:59

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران آغاز به کار کرد

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش‌فنی آغاز به کار کرد.
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان؛ پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح امروز با حضور علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصای بیت‌رهبری، دکتر محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌عامل ایمیدرو، دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، دکتر امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، مدیران شرکت‌های فولادی و متخصصان زنجیره فولاد و معدن در برج میلاد آغاز به کار کرد.
در جشنواره امسال نیز همچون دوره‌های گذشته میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با انعقاد قراردادها و تفاهمنامه میان شرکت‌های فولادی زنجیره و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.
نیازهای بومی‌سازی و فناورانه فولاد خوزستان که در این نمایشگاه اعلام شد، شامل مواداولیه و موادمصرفی، قطعات‌وتجهیزات، سیستم‌ها، فناوری‌های نوین کاهش مصرف انرژی، استحصال از موادمعدنی کم‌عیار و توسعه انقلاب صنعتی چهارم و توسعه‌ تولید فولاد سبز هستند.
جشنواره فولاد به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات‌وفناوری، ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برگزار می‌شود.
گفتنی است شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه‌کننده‌‌ شمش صادراتی فولاد ایران در سالن A محل برگزاری نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت فولاد است.