16 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 03 اسفند 1402 ساعت 11:30

دورهمی خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان با حضور مدیرعامل

دورهمی خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر ( ع) و روز جوان، در آستانه عید نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت مهدی ( عج ) با حضور مدیرعامل این مجتمع بزرگ صنعتی و سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن در فرهنگسرای امام رضا (ع) برگزار شد .

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، هفدهمین و هیجدهمین ویژه برنامه‌های شاد دورهمی اول و دوم اسفندماه سال جاری با دعوت از ۱۲۴ نفر از همکاران و در مجموع ۵۸۳ نفر، با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری برای تمام رده‌های سنی با شکوه خاصی برگزار گردید. در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان مطالبی را در خصوص راه‌های غلبه بر استرس و ایجاد شادی و نشاط در محیط کار و  خانواده برای حاضرین ارائه نمود.

 

فرامرزی گفت: افسردگی و خمودگی می‌تواند یک جامعه را به انحطاط بکشاند اما اگر کارکنان یک سازمان احساس شادی و  رضایتمندی در محیط کار و خانه  داشته باشند می‌توانند به بهره‌وری بیشتر در سازمان کمک شایانی نمایند . شادی و نشاط از جمله عواملی است که باعث ایحاد همدلی و نوع دوستی در بین افراد و محیط خانواده‌ها خواهد شد.

فرامرزی در ادامه گفت : برگزاری اینگونه برنامه‌ها و دورهمی‌ها باعث آشنایی کارکنان با رسوم، فرهنگ‌ها و علایق یکدیگر می‌شود و این خود باعث ایجاد شادی و نشاط در بین افراد و  ایجاد نوع دوستی و همدلی می‌گردد. این احساس، آن چیزی است که اکثر ما در زندگی ماشینی و روزمره به آن احتیاج داریم.

در حاشیه برگزاری این آیین  با تنی چند از همکاران گفتگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

محسن ادیبی شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با 20 سال سابقه گفت : اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری شبی به یاد ماندنی را در اذهان ذوب‌آهنی‌ها و خانواده‌های ایشان به یادگار خواهد گذاشت . این برنامه‌ها باعث افزایش شادی در خانواده‌های ذوب‌آهنی خواهد شد .

عباس حیدری شاغل در مدیریت حراست با 23 سال سابقه گفت : برنامه‌های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست ساعت خوبی برای من و خانواده‌ام رقم بزند. از همه برگزار کنندگان این دورهمی تشکر می‌نمایم.

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها بعد از شیوع بیماری کرونا بسیار خوب و روحیه بخش است ،افزود : این گونه دورهمی‌ها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده‌هایشان دارد و موجب علاقه‌مندی خانواده نسبت به ذوب‌آهن اصفهان می‌شود.

داوود کوهی شاغل در کارگاه 46 مدل‌سازی با 20 سال سابقه گفت : پویش بسیار خوبی برای دور همی کارکنان و خانواده‌ها است و این برنامه‌ها برای همگان می‌تواند خاطره‌انگیز و جذاب باشد. در مجموع برنامه‌های متنوع و جالبی برای خانواده‌ها انجام شد که شایسته تقدیر است.

غلامرضا طغیانی شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این دورهمی شرکت نمایم. برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش موثری در روحیه افراد دارد. امیدوارم در صورت امکان در برنامه‌های آتی از مجریان با سابقه و مطرح کشور استفاده شود.

بهزاد اسپنانی شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی: از برگزارکنندگان برنامه تشکر می‌کنم.  امشب همراه با خانواده ساعات شاد و مفرحی را سپری نمودیم، امیدوارم اینگونه برنامه‌ها در ذوب‌آهن تداوم داشته باشد. 

بهرام عرفان شاغل در مدیریت مهندسی نورد : برگزاری اینگونه جشن‌ها و دورهمی‌ها علاوه بر ایجاد نشاط در محیط کار و خانواده در روحیه کارکنان که در شرایط سخت به کار و تلاش مشغول هستند تاثیر زیادی دارد. امیدوارم طوری برنامه‌ریزی شود، که سایر همکاران بتوانند در این جشن‌ها حضور پیدا کنند. از برگزار کنندگان مراسم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

محسن قاسمی شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی: برنامه امشب بسیار شاد و مفرح و ارائه مباحث روانشناسی توسط استاد بسیار برای خانواده‌ها آموزنده بود و در مجموع همه اعضای خانواده لحظات خوبی را سپری کردند.