29 شهریور 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 14 تیر 1399 ساعت 11:44

یک فوتی در حادثه معدن قیر هوار برزه گیلانغرب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با قدردانی از هماهنگی و همکاری خوب استاندار، دستگاههای اجرایی استان و مردم برای امداد رسانی به معدن حادثه دیده قیر طبیعی گیلانغرب از فوت یک نفر در این معدن خبر داد.

 

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، محسن دارابی با بیان این مطلب افزود: امروز (جمعه)ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه معدن قیر طبیعی هوار برزه گیلانغرب متعلق به بخش خصوصی دچار حادثه شد که از ابتدای حادثه با تماس با فرمانداری، مدیرکل مدیریت بحران، هلال احمر و استاندار موضوع را مدیریت کردیم. وی با بیان اینکه احتمالاً علت حادثه از کار افتادن جت فن یا هواساز معدن بوده است،ادامه داد: دو کارگر درون تونل معدن دچار گازگرفتگی شدند و پنج کارگر دیگر نیز برای کمک به داخل تونل رفتند و متاسفانه هر ۷ نفر در این موضوع آسیب دیدند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کارگران و مدیریت معدن مجاور نیز برای کمک، خود را به معدن حادثه دیده رساندند گفت: از ۷ نفر مصدوم شده در این معدن متاسفانه یک نفر فوت شده است و دو نفر دیگر در بیمارستان امام رضا (علیه السلام) کرمانشاه بستری هستند و چهار نفر دیگر نیز مرخص شده اند. دارابی بیان کرد: استاندار در این موضوع به‌خوبی ما را کمک کردند و با اعزام یک بالگرد از طرف استاندار توانستیم دو نفر از مصدومان را از بیمارستان گیلانغرب و قصرشیرین به بیمارستان کرمانشاه برای ادامه معالجات منتقل نماییم. وی گفت: ابعاد مختلف موضوع در حال بررسی است و به زودی نتیجه بررسی ها در خصوص علت حادثه و ابعاد آن در این معدن اعلام خواهد شد.