14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 02 تیر 1399 ساعت 11:54

ثبت رکورد جدید در تولید فولاد خام مجتمع فولاد خراسان

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان گفت: مجتمع فولاد خراسان در خرداد ماه امسال موفق شد رکورد ماهانه تولید فولاد خام خود را در واحد «فولادسازی شماره 2»، یک هزار و 350 تن ارتقا بخشد و به میزان 51 هزار و 79 تن برساند.

 

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، حمیدرضا زارع اظهار داشت: با پایان یافتن سومین ماه از سال «جهش تولید»، کارکنان واحد فولادسازی شماره 2 این شرکت، در خرداد ماه امسال تولید ماهانه این واحد را با یک هزار و 350 تن ارتقا، به میزان 51 هزار و 79 تن رساندند. وی افزود: رکورد قبلی این واحد با تولید 49 هزار و 729 تن در آبان ماه سال 1398 رقم خورده بود.

 

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان، کسب این موفقیت را با وجود دشواری‌های موجود و شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، مرهون تلاش دلسوزانه کارکنان و حمایت‌های مدیریت عالی شرکت دانست و گفت: ثبت این رکورد و افزایش تولید در شرکت، نتیجه عواملی همچون جلوگیری از توقف‌های اضطراری و انجام به موقع و با کیفیت تعمیرات، تامین به موقع مواد اولیه، برنامه‌ریزی مناسب، کنترل و پایش عوامل موثر بر تولید است.

 

زارع با قدردانی از تلاش‌های همکاران خود در واحدهای فنی، ستادی، پشتیبانی و تولید، اظهار امیدواری کرد: انشالله در سایه حق تعالی و با تلاش بیشتر، شاهد ثبت رکوردهای جدید در ماه‌های آتی باشیم .