08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 24 بهمن 1400 ساعت 16:47

راه‌اندازی ‌منحصربه‌فردترین دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل کشور

به مناسبت دهه مبارک فجر منحصربه‌فردترین دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل در ایران با حضور فرمانده ملارد و تنی چند از مقامات و مسئولان در محل کارخانه شرکت NC ماکارون راه‌اندازی شد.

به گزارش جهان معدن؛ در این مراسم جابر کریمی فرماندار ملارد، فردین حسن‌‌خانی رئیس اداره صنعت‌ومعدن ملارد، ازوجی رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان تهران، سیدیاسر میراحمدی رئیس هیات‌‌مدیره شرکت NC ماکارون و تنی چند از مقامات استان حضور داشتند.

علی ابهریان مجری خط تولید جدید شرکت NC ماکارون در حاشیه افتتاح این خط تولید گفت: دستگاه جدیدی که در خط جدید کارخانه شرکت NC ماکارون به صورت رسمی شروع به کار کرد؛ ساخت کشور ایتالیا است که به صورت کامل به روزرسانی و بومی‌سازی شده است.

وی تاکید کرد: این تغییرات با استفاده دانش متخصصان ایرانی انجام شده که شامل طراحی قطعاتی از جمله سنسورها و قالب‌هاست که بخش‌های بسیار بااهمیت این دستگاه را شامل می‌شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر این دستگاه دارای فناوری روز تولید دنیا در زمینه تولید انواع ماکارونی، انواع رشته و ورمیشل است که دانش فنی آن نیز بومی‌سازی شده است.

به گفته وی آنچه که این خط تولید را در کشور و حتی منطقه منحصربه‌فرد کرده است؛ قابلیت تولید انواع ماکارونی و انواع رشته است که در سایر کارخانه‌ها برای این کار دو خط تولید لازم است، اما در کارخانه NC ماکارون در یک خط انجام می‌‌شود که باعث صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه‌ها شده است و بسته به تقاضای بازار می‌توان محصول موردنیاز را تولید و عرضه کرد.

ابهریان افزود: این دستگاه قابلیت ذخیره‌سازی ۵۰ تن محصول تولید شده در انبار خود را دارد و البته می‌تواند همزمان محصول نهایی را بسته‌بندی کند.

وی ابراز امیدواری کرد که راه‌اندازی این خط تولید بتواند محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای روز دنیا را در اختیار جامعه قرار دهد و در نهایت باعث رضایتمندی مصرف‌کنندگان شود.