07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 ساعت 15:32

مهندس رحماني وزیر صنعت، معدن و تجارت: بازار خودرو به تدريج تنظيم خواهد شد

rahmani2مهندس رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: طي ماه‌های گذشته تعدادی از خودروهای تولیدی به دلیل کسری قطعه در پارکینگ‌های خودروسازان انبار شده بود که در هفته جاری بخش عمده ناقصی قطعات رفع شد و این خودروها به تدریج به بازار عرضه می‌شوند.
مهندس رحماني با اشاره به اینکه تولید خودرو به روال عادی خود بازگشته است؛ خاطرنشان كرد: بازار خودرو به تدریج تنظیم خواهد شد.


وزیر صنعت گفت: مواد اولیه مورد نیاز اغلب صنایع از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها، مس، آلومینیوم، پوشاک، صنایع غذایی و حتی خودروسازان برای تولید امسال تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مواد اولیه مورد نیاز اغلب صنایع از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها، مس، آلومینیوم، پوشاک، صنایع غذایی و حتی خودروسازان برای تولید امسال تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی افزود: به سازمان صنعت استان‌ها ماموریت داده شده تا پیش از اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شوند؛ برای تامین مواد اولیه مورد نیازشان دست کم تا پایان امسال چاره‌اندیشی کنند.
وزیر صمت خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته تعدادی از خودروهای تولیدی به دلیل کسری قطعه، کف پارکینگ‌های خودروسازان انبار شده بودند که در هفته جاری بخش عمده ناقصی قطعات رفع شد و این خودروها به تدریج به بازار عرضه می‌شوند.
رحمانی تصریح کرد: مطابق اعلام وزارت جهاد کشاورزی اقلام تنظیم بازاری به حد کافی ذخیره شده است.