01 آبان 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 26 دی 1396 ساعت 16:34

تولید گل‌گهر از مرز 20 میلیون تن گذشت

تقي زاده گل گهرهمزمان با سیصدمین روز سال 1396، تولید کنستانتره و گندله در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مرز 20 میلیون تن گذشت.

به گزارش سايت خبري جهان معدن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر، مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت گل گهر در خصوص ثبت این رکورد گفت: به لطف خدا توانستیم در سیصدمین روز از سال جاری میزان تولیدات شرکت گل گهر در کنستانتره و گندله را به مرز 20 میلیون تن برسانیم.

وی افزود: این در حالی است که در مقایسه با سال گذشته میزان تولیدات مجتمع گل گهر در پایان سال 1395 به 20 میلیون تن رسید اما در سال جاری این میزان تولید در سیصدمین روز از سال جاری محقق شد و امید است تا پایان سال 1396 میزان تولیدات کنستانتره و گندله را افزایش داده و در این زمینه به ثبت رکورد جدیدی دست یابیم.

مدیرعامل شرکت گل گهر این موفقیت را حاصل تلاش و به ثمر رسیدن زحمات تمامی همکاران، پیمانکاران و لطف خداوند دانست و گفت: همدلی و هماهنگی که بین همکاران در مجموعه گل گهر وجود دارد سبب می شود بتوانیم پیش از موعد مقرر به چشم اندازهای تعیین شده در تولید برسیم و جا دارد از تمامی زحمت کشان مجموعه گل گهر که با عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال زمینه افزایش تولید این مجتمع را فراهم کردند تشکر صمیمانه داشته باشم و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه احدیت خواستارم.