29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 30 آذر 1398 ساعت 17:01

جشن رکورد تولید شرکت سیمیتکو با حضور وزیر صمت برگزار شد

photo 2019-12-21 16-59-20وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر یکروزه خود به استان آذربایجان شرقی در جشن رونق تولید و رکورد تولیدات شرکت سیمیتکو حضور یافت.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، شرکت سمتکو در سال جاری در انواع تولیدات خود افزایش 63 درصدی داشته است.

این شرکت با بهره گیری از امکانات بالقوه و وسیع خود با دویست نفر پرسنل کارآزموده و با دارا بودن استانداردهای ISO/TS16949-2009 ,ISO9001-2008 در زمینه های تولید قطعات ترمز خودرو شامل کالیپر ترمز چرخ جلو پراید، سیلندر ترمز اکسل جلو نیسان و سیلندر ترمز اکسل عقب نیسان فعالیت می کند.

طراحی و ساخت ابزارآلات و تجهیزات تولیدی وکنترلی به ویژه انواع گیج های ساده و مرکب کنترلی و ابزارآلات برشی مانند تیغه های بروچ و انواع مولتی اسپندل ها، طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات تست مورداستفاده درخطوط تولید و کنترل صنایع مختلف به ویژه صنایع خودروسازی، ارائه خدمات آزمایشگاهی مترولوژی مورد تائید و آکرودیته موسسه استاندارد وتحقیقاتی صنعتی ایران، ارائه خدمات متنوع عملیات حرارتی، ارائه خدمات براده برداری بسیار دقیق مانند سنگزنی انواع رزوه و جیگ گرانسنگ، فعالیت می کند.

شرکت سمتکو به عنوان عمده ترین و اصلی ترین تولید کننده و تامین کننده کالیپر ترمز چرخ جلوی خودروی پراید در گروه خودرو سازی سایپا به شمار می آید.

 

پروژه های در دست اقدام

شرکت سمتکو شامل پروژه تولید کالیپر خودروی تیبا، پروژه تولید مستر و بوستر ترمز خودرو با اولویت مجموعه مستر پمپ، بوستر ترمز ABS پراید، پروژه تولید کالیپر ترمز وانت نیسان ABS، تامین مجموعه قطعات ABS ترمز خودروی پراید، پروژه تولید کالیپر ترمز خودروی سمند، پروژه تولید کالیپر ترمز خودروی پژو 206- TU5، پروژه تولید مجموعه سیلندر ترمز خودروی وانت مزدا است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم کارگران و کارکنان شرکت سمیتکو با اهدای لوح تقدیری از وزیر صمت در حمایت از واحدهای صنعتی کشور تقدیر به عمل آوردند

 

جشن رکورد تولید شرکت سیمیتکو مایه مباهات و افتخار است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم جشن رکورد تولید شرکت سیمیتکو در استان آذربایجان شرقی گفت: این اتفاق مایه مباهات و افتخار کشور و وزارت صمت است.

 رضا رحمانی افزود: این اتفاق بزرگ در سایه همت و تلاش تمامی مدیران و کارگران عزیز این شرکت رخ داده و ارزش آن در شرایط خاص اقتصادی کشور بیش از پیش است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طبق آمار موجود عموم تولیدات کشور در 8 ماهه امسال افزایشی بوده است.

رحمانی تاکید کرد: سیاست کلی و اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایط موجود حفظ وضعیت فعلی تولید است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زمان بندی دشمن برای تعطیلی دومینوار واحدهای صنعتی در کشورمان گفت: این مراسم به عنوان حرکتی نمادین از سایر توفیقات صنعتی کشور در برابر تحریم جای تقدیر دارد.

رحمانی با اشاره به برنامه امروز صبح خود در مجتمع مس سونگون گفت: در 17 زیر پروژه ای که امروز به بهره‌برداری رسیدند بالغ بر 1 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی تاکید کرد: علیرغم همه مشکلات و پیچیدگی های جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است، مردم عزیز کشورمان و تولیدکنندگان راه خود را پیدا کرده اند و بیش از این شاهد اتفاقات خوب در صنعت خواهیم بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: نیروی انسانی به عنوان ظرفیت و سرمایه اصلی توسعه کشور است و خوشحالم که امروز در جمعی از نیروهای شاداب و سرزنده حضور دارم.

 

 

.