28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 28 فروردين 1399 ساعت 13:40

همراهی «فولاد خراسان» در رزمایش ضد عفونی معابر عمومی شهرستان نیشابور

ایرانیان_ضد عفونی و گندزدایی معابر عمومی شهرستان نیشابور برای مقابله با شیوع «ویروس کرونا» با همت و تلاش کارکنان فولاد خراسان در کنار ارگان های شهرستان انجام شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از واحد روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، با هماهنگی «کمیته ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» در مجتمع و برای جلوگیری از شیوع و همه گیر شدن این ویروس منحوس، همکاران واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست با حرکت جهادی و اراده پولادین برای حفاظت از جان همشهریان، در بامداد پنج شنبه 28 فروردین ماه 1399 نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر، امکان عمومی، مساجد و بقاع متبرکه خدمت رسانی کردند.
ناصر فتحعلیان، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست از آمادگی کامل فولاد خراسان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: فولاد خراسان مانند گذشته در شرایط بحرانی همیشه در کنار مردم و همهشریان عزیز بوده و امروز نیز در این شرایط بحرانی از آمادگی کاملی برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی می‌کند.
در ادامه مهندس فتحعلیان گفت: تا زمانی که بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان به طور کامل فروکش کند، تدابیر لازم برای حفظ سرمایه انسانی فولاد خراسان و همچنین عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به صورت ویژه با تلاش جهادگران ما در فولاد خراسان تداوم می‌یابد.
گفتنی است این رزمایش با حضور نماینده مدیریت، واحد خدمات و روابط عمومی با همراهی و همکاری تیپ 21 امام رضا (ع)، دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان انجام شد.