10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 29 فروردين 1399 ساعت 11:47

پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی روز ارتش را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمامی دلاور مردان ارتش در اقصی نقاط کشور، تبریک گفت.

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، در پیام رضا رحمانی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۹ فروردین سند افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است که خطوط زرین آن؛ ایثار، شجاعت و پایمردی نیرو‌های ارتش را در حراست از حریم امنیت، منافع و منابع ملی کشورمان نمایان میسازد.

فرمان خردمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک پشتوانه ای محکم؛ نقش‌محوری ارتش را در دفاع از ملت شهیدپرور و کشور عزیز اسلامی تبیین نمود، با وقوع جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، ارزشهای فزاینده ارتش بیش از پیش به تصویر درآمد؛ تا جایی که این روز عزیز به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران منتسب شد تا بهانه‌ای باشد تا از تلاش و ایثار این نیروی قهرمان در همه صحنه‌های جنگ، حفظ امنیت، به ویژه در مرزها، کنترل بحران ها و مردمیاری صمیمانه در برابر انواع بلایای طبیعی تقدیر و تشکر به عمل آید.

حضور متعهدانه، دلسوزانه و مسئولیت پذیر ارتش جمهوری اسلامی در شرایط بحرانی کشور به خصوص در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا و وقایع طبیعی مثل سیل های اخیر به همراه سایر نیروهای مسلح، مسئولان کشوری و مردمی، مایه مباهات و گامی استوار و با صلابت در مسیر خدمت صادقانه به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی بوده است.

اینجانب، فرارسیدن این روز باشکوه را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار ارتش در اقصی نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به روان پاک شهدای به خون خفته ی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم‌."