30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1399 ساعت 21:34

کشف 3 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکار شده در تهران

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران گفت: انواع کالای قاچاق و احتکار شده به ارزش 3 میلیارد ریال در تهران کشف شد.

 

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، تیمور پورحیدری با اعلام این خبر افزود: بازرسان این سازمان موفق به کشف یکهزار و 285 کیسه آرد دولتی تنظیم بازاری در روز گذشته شدند.

 

وی تصریح کرد: ارزش آردهای مکشوفه بیش از 418 میلیون و نهصد و ده هزار ریال بوده که با توجه به عدم وجود اطلاعات صاحبان این کالاها مراتب پس از صورتجلسه تحویل مراجع قانونی در استان شد.

 

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران با اشاره به کشف بیش از 469 کارتن و بسته انواع کالاهای قاچاق افزود: این کشفیات شامل انواع نوشیدنی، بیسکویت، کاکائو، انواع لوازم التحریر و خرازی، صابون های وارداتی بوده که توسط بازرسان اداره کشف کالای قاچاق سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان در غالب گشت مشترک شناسایی و ضبط گردیده و ارزش ریالی آن جمعا" بیش 2 میلیارد و 650 میلیون ریال بوده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومت استان ارسال می شوند.

 

پورحیدری در پایان از هموطنان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب رابا سامانه 124 اعلام کنند