16 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 08 مرداد 1399 ساعت 11:41

آغاز عملیات بهره‌برداری فاز دوم شرکت لوله و فلزات تزیینی در سیرجان

فاز دوم شرکت لوله و فلزات تزیینی کارخانه استیل منطقه ویژه سیرجان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد 


به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، فاز دوم تولید ورق های تزیینی شرکت استیل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان و ظرفیت تولید روزانه 2 هزار تن، به بهره‌برداری رسیده است.

امروز همچنین، مهدی صادقی نیارکی در سفر خود به استان کرمان، از کارخانه راه آهن کشش و تنها واحد تعمیرات اساسی واگن لوکوموتیوهای ریلی کشور با ظرفیت تعمیر و نگهداری ماهیانه 50 دستگاه لوکوموتیو بازدید نمود.

معاون وزیر صمت در ادامه برنامه کاری خود بازدیدی از کارخانه روغن خوراکی فریکو در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با ظرفیت تولید 800 تن روغن خوراکی و اشتغالزایی مستقیم 400 نفر و سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان داشت.

صادقی نیارکی از کارخانه تولید لوازم خانگی تلویزیون و یخچال جی پلاس با ظرفیت تولید روزانه 2 هزار دستگاه تلویزیون و 400 دستگاه یخچال و اشتغالزایی 500 نفر بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات این کارخانه بزرگ فعال در این منطقه قرار گرفت.

کارخانه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید 70 هزارتن آهن اسفنجی و اشتغالزایی 150 نفر از دیگر واحدهای صنعتی بود که مورد بازدید معاون امور صنایع وزارت صمت قرار گرفت.

صادقی نیارکی در ادامه برنامه سفر خود به استان کرمان همچنین از پروژه در حال ساخت بیمارستان 90 تختخوابی مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر با زیر بنای 20 هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.

 

صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر صمت در این سفر کاری در نشستی با فعالان اقتصادی شهرستان سیرجان، ضمن بررسی مسائل و موارد مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی، برنامه‌ها ی وزارت صمت در حوزه‌های مختلف را درسال جهش تولید تشریح نمود.