22 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 23 مرداد 1400 ساعت 15:10

بازدید مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی از شرکت زغال سنگ پروده طبس

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با حضور در سایت معدنی شرکت زغال سنگ پروده طبس، ضمن آشنایی با فعالیت های معدنی و صنعتی این شرکت، از روند ترخیص مستقیم کالای خارجی خریداری شده در محل مصرف، بازدید نمود.

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی شرکت زغال سنگ پرورده طبس ،رحیمی زاده ضمن تقدیر از برنامه ها و اهداف مدیریتی شرکت زغال سنگ پروده طبس، حجم و نوع فعالیت های مختلف سایت از جمله معدنکاری زیرزمینی، فراوری محصول، بومی سازی دانش و قطعات، اشتغالزایی پایدار و تأثیرگذاری بر رشد و توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه به خصوص در قالب مسئولیت های اجتماعی که شرکت زغال سنگ پروده طبس به انجام رسانده یا در برنامه دارد را تحسین برانگیز دانست.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به موضوع ترخیص مستقیم کالا در محل مصرف و بازدید از محل تخلیه محموله آرک های وارداتی، این اقدام را در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای تسهیل و تسریع امور گمرکی و رفع سریع نیازهای مصرفی تولیدکنندگان عنوان کرد و تصریح نمود اداره کل گمرکات استان تلاش و برنامه ریزی خود را در این مسیر متمرکر نموده و از حداکثر اختیارات قانونی برای روان سازی امورات گمرکی استفاده خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس نیز در این بازدید ضمن تشریح فعالیت ها و اهداف برنامه، از همکاری و همراهی اداره کل گمرکات و سازمان صمت استان برای صدور مجوز ترخیص مستقیم محموله آرکهای وارداتی در محل سایت معدن، قدردانی نمود و این اقدام را گام مؤثری برای کاهش زمان و هزینه بنگاه های تولیدی برای رفع نیازهای مصرفی خود دانست.

شایان ذکر است که در این بازدید، آقایان امیری، معاونت منابع انسانی، ظفرنیا معاونت بازرسی فنی و لکزی، مدیر امور بازرسی فنی گمرکات خراسان جنوبی نیز حضور داشتند.