28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 20 دی 1400 ساعت 16:37

«توسعه»؛ محور فعالیت‌های گهرزمین

رئیس هیات‌مدیره شرکت گهرزمین در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت؛ «توسعه» را محور اصلی فعالیت‌های گهرزمین دانست.

به گزارش جهان معدن ،مهندس محمد جلال‌‌مآب رئیس هیات‌مدیره گهرزمین در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل و مدیران شرکت؛ فعالیت‌های انجام شده را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: با همین روحیه و پشتکار باید نسبت به تحقق طرح‌های توسعه‌ای و خطوط جدید تولید برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه افزود: سرمایه‌های گهرزمین از سوی ملت دست ما امانت است و باید به نحو مطلوب در به ثمرنشاندن آنها تلاش کنیم و برای انجام کارهای عقب‌افتاده و تحقق هرچه سریعتر طرح‌های توسعه‌ای گام‌های بلندی برداریم؛ به نحوی که اجرای طرح‌های توسعه‌ای شعار، هدف و زندگی همه ما باشد.

رئیس هیات‌‌مدیره گهرزمین همچنین گفت: «وفاداری» و «تعلق خاطر» کارکنان موجب توانمندی هر چه بیشتر گهرزمین می‌‌شود؛ این در حالی است که این شرکت با ظرفیت‌های بالایی که دارد؛ باید نقش بسزایی در بهبود وضعیت منطقه و کشور داشته باشد.

تاکید بر اشتغالزایی و توسعه مهندسی در استان

مهندس جلال‌مآب همچنین با حضور در کارخانه ساخت قطعات و ماشین‌آلات گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان؛ از اقدامات انجام شده در زمینه بومی‌سازی گهرزمین در این کارخانه بازدید کرد.

مهندس علی زهرودی معاون مهندسی شرکت گهرزمین نیز در این بازدید از برنامه‌های کلان شرکت در توسعه صنعتی استان که از سال ۱۳۹۷ با انتخاب این گروه به عنوان پایلوت تولید محصولات با تکنولوژی بالا به عمل آمده است؛ مطالبی را ارائه کرد.

مهندس جلال‌مآب نیز در ادامه ضمن تقدیر از همکاری‌‌های مدیرعامل گروه قطعه‌‌گستر در به ثمر رساندن پروژه‌‌های پر چالش تحقیقاتی‌وصنعتی بومی‌سازی گفت: لازم است فعالیت‌های طراحی و مهندسی در دستیابی به دانش فنی که از خلأهای بومی‌سازی فناوری در استان کرمان محسوب می‌شود؛‌ توسعه یابد. وی همچنین بر توسعه نقش صنایع فناوری استان در ساخت قطعات، مجموعه‌ها و ماشین‌آلات با هدف پشتیبانی از خطوط تولید و پروژه‌های آتی گهرزمین و همچنین اشتغالزایی در استان تاکید کرد. گفتنی است گروه قطعه‌گستر دارای تجهیزات ماشین‌‌کاری سنگین و نیمه‌سنگین CNC منحصربه‌فرد در استان کرمان است و یکی از پروژه‌های در حال اقدام در این گروه عملیات ماشین‌کاری و تکمیلی رول‌های ویژه آسیاب‌های HPGR است که تحت نظارت و مشاوره فنی کارشناسان و متخصصان بومی‌سازی در حال اجرا است.