28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 02 شهریور 1401 ساعت 16:02

افزایش سقف خریدهای اعتباری کالا با حکمت کارت تا سقف ۵۰ میلیون تومان

مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه سقف خریدهای اعتباری کالا با حکمت‌کارت تاکنون ۲۵ میلیون تومان بود، گفت: به مناسبت روز صنعت دفاعی این مبلغ به ۵۰‌ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگارجهان معدن معصومه صالحی، مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا با تاکید بر اینکه این سازمان در مناطق کمتربرخوردار حضوری فعال دارد، خاطرنشان کرد: تلاش شده است که مراکز تولیدی و کارخانجات خود را در استان‌های کمتر برخوردار توسعه دهیم و کالاهای اساسی را به مناطق مرزی و دور از دسترس ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه امروز با وجود هزار و ۱۰۰ فروشگاه محصولاتی توزیع می‌کنیم که باکیفیت و سلامت‌محور است، گفت: با توجه به پراکندگی فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور مراجعان به راحتی و سرعت می‌توانند کالاهای اساسی خود را تامین کنند.

اعلمی در ادامه با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما در سازمان اتکا این است که مردم کمبود کالا نداشته باشند، گفت: یکی از برنامه‌های سازمان توسعه مراکز خدماتی در استان‌های کمتر برخوردار است.

به گفته وی سازمان اتکا با بهره‌گیری از نخبگان نیروهای مسلح و کشور توانسته مطالبات رهبر‌معظم‌انقلاب‌اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.

مدیرعامل سازمان اتکا در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان یک سازمان اقتصادی است که بیش از ۶۵ سال فعالیت دارد، اظهار داشت: این سازمان با تولید و عرضه کالاهای باکیفیت تاکنون موفق بوده و هدف ما تامین امنیت‌غذایی جامعه هدف و مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سازمان اتکا داشتن تخفیف‌های ویژه برای مشتریان و حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم‌ محصولات به مشتریان است، افزود: امروز تمامی محصولات ارائه شده در سازمان اتکا تولید داخل است.

اعلمی خاطرنشان کرد: سازمان اتکا با توجه به ذخیره‌سازی محصولات و افزایش سه برابری تولید کالا در کارخانه‌های خود توانسته که تحریم‌ها را بی‌اثر کند و با عرضه کالاهای اساسی یک تعادل در بازار ایجاد کند.

مدیرعامل با اشاره به تخفیف‌های سازمان اتکا برای شاغلان نیروهای مسلح و بازنشستگان گفت: سقف تخفیف‌ها برای بازنشستگان ۲۵۰ هزار تومان و برای شاغلان از ۷۵ هزار تومان به ۱۲۵ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته سقف اعتباری خرید کالاهای اساسی برای شاغلان نیروهای مسلح از یک میلیون به دو میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

اعلمی همچنین در خصوص درخواست برای تاسیس فروشگاه در خارج از کشور نیز گفت: در همین خصوص درخواست‌هایی داشتیم، اما هدف ما گسترش فروشگاه در داخل کشور است.

اعلمی درباره اهدا جهزیه به فرزندان بازنشستگان و شاغلان نیروهای مسلح اظهار داشت: سازمان اتکا در قالب طرح «مطلع عشق» با اقساط ۶۰ ماه به فرزندان بازنشستگان و شاغلان نیروهای مسلح جهزیه اهدا خواهد کرد.