17 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 اسفند 1401 ساعت 11:11

رونمایی از استراژی و سیاست‌های نوآوری فولاد مبارکه در جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده»

با حضور معاون رئیس‌جمهور، استاندار اصفهان و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت؛

رونمایی از استراژی و سیاست‌های نوآوری فولاد مبارکه در جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده»

معصومه صالحی

جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده» با هدف رونمایی از استراژی و سیاست‌‌های نوآوری فولاد مبارکه با حضور دکتر دهقانی‌‌فیروزآبادی معاون علمی، ‌فناوری ‌و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، استاندار اصفهان و دکتر محمدیاسر طیب‌‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و مدیران و مسئولان این شرکت در نمایشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار «جهان معدن»؛ بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌‌بنیان کشور در صنعت فولاد تحت‌‌عنوان جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیرزآینده» به همت شرکت فولاد مبارکه و با حضور مقامات و مسئولان ذیربط در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این رویداد با حضور ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان ۶ و ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

این جشنواره بزرگترین فرصت برای تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه زیست‌بوم نوآوری با فولاد مبارکه است و در بخشی از برنامه‌های این رویداد دو روزه بستری برای برقراری ارتباط و آشنایی این شرکت‌ها با یکدیگر و فعالان صنعت فولاد مهیا شده است تا به نحوی شبکه‌سازی فعالان دانش‌بنیان‌ نیز در این رویداد انجام شود.

همچنین در این رویداد از استراتژی‌ها و سیاست‌‌های نوآوری فولاد مبارکه رونمایی شد. این استراتژی‌ها شامل نوآوری در فرآیند، محصول، زنجیره تامین و کسب‌وکار است.##