18 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 31 ارديبهشت 1402 ساعت 15:12

بازدید سرپرست وزارت صمت از بندر شهید ‌بهشتی و 3 مجموعه تولیدی درمنطقه آزاد چابهار

سرپرست وزارت صمت، در جریان سفر ریاست محترم جمهوری به جنوب سیستان و بلوچستان از بندر شهیدبهشتی، سایت صنعتی منطقه‌آزاد تجاری چابهار و 3 مجموعه تولیدی در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صمت استان سیستان و بلوچستان؛ در جریان سفر آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» ریاست محترم جمهوری به جنوب سیستان و بلوچستان، امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه، «سیدمهدی نیازی» سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه «ایرج حسن‌پور» مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان و هیات همراه از بندر شهیدبهشتی چابهار، اسکله‌های تخلیه بار و انبارهای استراتژیک در این اسکله بازدید کردند.

در ادامه این سفر و با هدف حمایت از تولید، سرپرست وزارت صمت به‌همراه «محمد هدایی» معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیرکل صمت استان و هیات همراه، ضمن حضور در سایت صنعتی منطقه‌آزاد تجاری چابهار، از 3 واحد تولیدی در این منطقه بازدید کرد.

نیازی ابتدا در واحد تولیدی «سپید پلاستیک»، تولیدکننده انواع نایلون حضور یافت و با مدیران این مجموعه صحبت کرد. سپس با حضور در شرکت «ماهور بافان بلوچی»، تولیدکننده انواع تور ماهیگیری در منطقه آزاد تجاری چابهار، از نزدیک شاهد فعالیت این مجموعه تولیدی بود.

همچنین سرپرست وزارت صمت با حضور در مجموعه بسته‌بندی «چای نگین صنعتی جنوب (سوفیا)» از فعالیت این مجموعه بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

گفتنی است، بندر چابهار یکی بنادر استراتژیک و تنها بندر اقیانوسی کشور بوده که به آبهای آزاد دسترسی دارد.