16 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 24 آذر 1400 ساعت 15:09

گل‌گهر، نیروی کارِ سالم را محور توسعه و سرمایه می‌داند

مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت گل‌گهر گفت: همگام با سیاست‌گذاری‌های متولیان و ناظران قانونی حوزه «HSE»، نگاه مدیران ارشد شرکت‌های معدنی و صنعتی به ایجاد زیرساخت‌ جهت کاهش نرخ بروز حوادث و بیماری‌های شغلی و حفاظت از محیط زیست معطوف شده است.

به گزارش جهان ، حمزه اله بخشی در گفت‌وگویی با بیان اینکه این دیدگاه می‌تواند ضامن حفظ و ارتقای نظام «HSE» یک شرکت باشد، افزود: بلوغ فرایندهای سیستمی، آگاهی و سطح فرهنگ کارکنان، به ‌کارگیری نیروهای متخصص، همسوسازی تمام فرایندهای مرتبط با «HSE»، تعامل سطوح مختلف سازمانی با این نظام، استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور در حوزه «HSE» و برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روند استقرار نظام یکپارچه «HSE» در هر سازمان است.

صاحبان سهام عدالت حتما بخوانند / شرایط دریافت و بازپرداخت وام سهام عدالت

وی گفت: رویکرد اصلی مدیریت «HSE» شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و حفاظت از محیط زیست است و ما این کار با جاری سازی چشم‌انداز صفر حوادث (Zero Vision)، الزامات قانونی ملی و بین‌المللی، تدوین سند استراتژیک ده‌ساله «HSE»، استقرار سیستم‌های مدیریتی از قبیل «ISO45001» و «ISO14001» انجام می‌دهیم.

اله بخشی افزود: در گل‌گهر بسترهای نرم‌افزاری برای پایش مستمر فرایندهای «HSE» مدیریت رویدادها برای انجام اقدامات کنشی و واکنشی و مدیریت بحران و شرایط اضطراری سه حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست ایجاد شده است